Gündem
"En temiz enerji, tüketilmeyen enerjidir"
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin yeşil dönüşüm ve enerji bağımsızlığı yol haritasını paylaştı. Küresel teknoloji liderleri ve dev firmalarla aktif iş birliği yürüttüklerini belirten Bakan Bayraktar, tasarrufun önemine dikkat çekerek, 2030 yılına kadar enerji verimliliği alanında 20 milyar dolarlık yatırımı harekete geçirmeyi hedeflediklerini duyurdu.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
