Gündem
Honda CEO'sundan 70 yıl sonra bir ilk: Yatırımcılardan özür diledi
Honda Motor CEO'su Toshihiro Mibe, şirketin geçen ay yaklaşık 70 yıl aradan sonra ilk yıllık zararını açıklamasını takiben hissedarlardan özür diledi.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
